top of page
Om: Team

Møt Folka

Silje Jørgensen_2_BW.jpg

Silje Jørgensen

  • Grey LinkedIn Icon

Dedikert leder som brenner for å skape verdier for både gjester, ansatte og eiere.

1605351674784_edited.jpg

Henriette Pedersen

  • Grey LinkedIn Icon

Lidenskapelig opptatt av kundereisen, effektivisering og ledelse med fokus på kommersielle muligheter.

Skurdal, Ådne II-sh.jpg

Ådne Skurdal

  • Grey LinkedIn Icon

Elsker å utvikle og drive lønnsomme hoteller.

652A3386_edited.jpg

Stig Stedje

  • Grey LinkedIn Icon

Arvelig belastet hotellnerd med lidenskap for god drift.

ÅDNE
SKURDAL

Eier og CEO

Han har jobbet med hotell omtrent hele livet. Har erfaring fra de fleste avdelinger, og hadde tidlig mange forslag til forbedring av drift, både på inntekts og kostnadssiden. 

Har studert økonomi ved HiBu, og hotelladministrasjon på Universitetet i Stavanger. Hadde et år utveksling til Cornell University, og School of Hotel Administration. 

Har vært med å bygge opp Haut Nordic gjennom å snu negative resultater på Gjøvik hotellene. 

Var driftsansvarlig for hoteller og restauranter gjennom 2019 og ledet hotellene til de beste resultatene noensinne. 

Ble i 2018 kåret til årets unge hotelleder (NHO Reiseliv)

 

Styrker:

God driftserfaring, forretningsforståelse, analytisk, og stor gjennomføringsevne.

STIG
STEDJE

652A3386.jpg

Driftsdirektør

Født og oppvokst med hotelldrift, brukt mange formative år i diverse hotellresepsjoner og back officer.

 

Hatt en bevisst målsetning om å få drifts- og ledererfaring fra flest mulig avdelinger for å kunne optimalisere mest mulig. Jobbet i alt fra oppvask til innesalg. 

 

Studert hospitalityledelse på Swiss Hotel Management School i Montreux, Sveits. 

 

Vært innom kjeder som Choice/Strawberry, Radisson og Thon, samt enkelstående hoteller som Sem Gjestegård. 

 

Har som avdelingsleder bl.a. vært med på å få THE THIEF, som første norske hotell noensinne, inn på Condé Nast sin Gold List over verdens 100 beste hoteller i 2015, samtidig som underskudd ble snudd til break-even og etter hvert fortjeneste. 

I tillegg bidratt til å få Thon Hotel Rosenkrantz til å vinne Twinings’ frokostkåring i Oslo tre år på rad mellom 2018-2020, samtidig som lønnsomhet og gjestetilfredshet økte helhetlig.

 

Styrker:

 

God og bred driftserfaring, pragmatisk tilnærming og evne til å se både makro- og mikroperspektiver.

SILJE
JØRGENSEN

Hotelldirektør

Jørgensen, Silje.jpg

Med over 20 års erfaring innen både Hospitality- og Facility Management har Silje en dyp forståelse for både drift og ledelse.

 

Hun er spesialisert innen å bygge sterke mellommenneskelige relasjoner og strukturer, og har med sin bakgrunn evne til å skape suksess gjennom en kombinasjon av strategisk tenkning, operasjonell dyktighet og en dyp forståelse av bransjen. Hun har ledet flere snuoperasjoner for å skape lønnsom drift via en sunn organisasjon.

 

Silje er for tiden leiet ut til Voksenåsen hotell som hotelldirektør.

HENRIETTE
PEDERSEN

Pedersen, Henriette.jpg

Business Development Manager

Med en bakgrunn som kokk og en bachelorgrad i hotelledelse, tar hun med seg en bred erfaring og kunnskap innenfor hotell- og restaurantbransjen. I hennes bacheloroppgave utforsket hun strategier for å øke lønnsomheten i restaurantbransjen, det var mange spennende funn som ble avdekket der. 

 

Etter bacheloren har hun opparbeidet seg ferdigheter i ulike salgsroller. Hun har utarbeidet egne forretningsstrategier, identifisert potensielle kunder for bedriften og implementert salgsprosesser for å sikre gode salgstall. Hennes tilnærming har vært tett oppfølging under tilbudsfasen og etter endt leveranse fulgt opp kunden for å sikre kundetilfredshet, samt proaktiv identifisert nye forretningsmuligheter. 

Hun har også jobbet med salg av IT-systemer mot hotell- og restaurantbransjen. Hun har sett hvilke utfordringer og løsninger som vil være nødvending, dersom man ser på effektivisering og oppdatering av eksisterende systemer. 

 

I tidligere prosjekter med Edge Hospitality har Henriette blant annet vært med å se på driften av resepsjon og bookingavdelingen hos en av våre kunder. Hun har gjort nødvendige endringer og iverksatt nye rutiner og for å effektivisere avdelingene. Dette har gjort at avdelingene har blitt enda mer effektive, lønnsomme, og de ansatte og kunden har vært positive til endringene. 

 

Styrker:

Effektivisering, resultatorientert, proaktiv og god på å bygge sterke kunderelasjoner.

Ådne
Stig
Silje
Henriette
bottom of page